Ende einer Liebe/ Sfarsitul unei iubiri/ Love’s End (Clôture de l’amour)
25
sep
Ende einer Liebe/ Sfarsitul unei iubiri/ Love’s End (Clôture de l’amour)
Teatrul German de Stat, Strada Alba Iulia 2, Timisoara
25 septembrie 2022, Ora 19:30

Info eveniment

19:30/ Saal des Deutschen Staatstheaters Temeswar/ Sala TGST/ GSTT Hall

Ende einer Liebe/ Sfârșitul unei iubiri/ Love’s End (Clôture de l’amour)

von/ de/ by: Pascal Rambert

Spielleitung/ Regia/ Direction: Pascal Rambert

Koproduktion/ Coproducție/ Coproduction: Festival d’Avignon, Théâtre du Nord – Lille (FR)

Sprache/ Limba/ Language: Französisch/ Franceză/ French

Traducere: DE/ RO/ EN

Durata: 2 h

12+

 

Mit/ Cu/ With:

Audrey Bonnet, Pascal Rambert

 

 

Bühne/Decorul/Sets : Jeanneteau

Regieassistenz/ Assistant de regie/ Assistant Director: Thomas Bouvet

Light Design: Pascal Rambert, Jean-François Besnard

Schmuck/ Ornamente/ Ornaments: La Bourette

Produktion und Verbreitung/ Producţie şi diseminare/

Production and disseminationProduction et diffusion: Pauline Roussille

Inspizienz/ Regie tehnică/ Technical direction: Calabi

 

DE

 

In einem weißen, großen Raum unterhalten sich eine Frau und ein Mann. Er beginnt das Gespräch. Sie hört aufmerksam zu und antwortet ebenfalls mit einem Monolog. Sie sprechen über die Vergangenheit und über die Gegenwart. Pascal greift an und Audrey muss sich gegen die Vernichtung wehren, die er ihr aufzwingen will. Er scheut sich nicht, uns in die Irrungen und Verwirrungen einer Geschichte hineinzuziehen, die unvermeidlich zur Trennung und vielleicht zu einem anderen Leben führen wird. Sie haben dieselben Waffen zur Verfügung, setzen sie aber nicht auf dieselbe Weise ein. Es gibt das Männliche und das Weibliche. Es gibt zwei Standpunkte, zwei Diskurse, die eine sterbende Liebe beschreiben.

 

RO

 

Într-o camera alba, spațioasă, o femeie și un bărbat discută. El începe conversația. Ea ascultă cu atenție și răspunde de asemenea cu un monolog. Vorbesc despre trecut și prezent. Fără frica de a deranja, de a creea dubii, de a ne arunca în întorsăturile unei povești care duce inexorabil la separare și probabil la o altă viață, Pascal atacă și Audrey trebuie să lupte împotriva anihilării pe care el vrea să i-o impună. Au la dispoziție aceleași arme, dar nu le folosesc în același mod. Există masculinul și există femininul. Sunt două puncte de vedere, două discursuri care descriu violența unei iubiri pe moarte.

 

EN

 

In a white, spacious room, a woman and a man are talking. He starts the conversation. She listens attentively and responds with a monologue. They talk about the past and present. Unafraid to disturb, to create doubt, to throw us into the twists and turns of a story that leads inexorably to separation and perhaps to another life, Pascal attacks and Audrey must fight against the annihilation he wants to impose on her. They have the same weapons at their disposal, but they don't use them in the same way. There is masculinity and there is femininity. There are two points of view,  two discourses that describe the violence of a dying love.

 

 

Tot ce te intereseaza, direct in inbox.
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru, fii primul la care ajung evenimentele noi.
Nu ai gasit inca evenimentul tau?
Cauta aici dupa cuvinte cheie.
Urmareste noutatile pe:
Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Am inteles