Intrebari Frecvente

Q: Pot rezerva bilete pe Entertix.ro?
A: Da, rezervarea pe Entertix.ro este posibila. La plasarea comenzii, plata se va alege la sediile Entertix.ro, iar biletele vor fi rezervate pentru 72 de ore, interval in care trebuie achitate.

Q: Ce inseamna plata ramburs?
A: Plata efectuata curierului in momentul in care primiti biletele.

Q: Ce carduri sunt acceptate?
A: In principiu, sunt acceptate toate cardurile. In cazul in care va confruntati cu anumite probleme, va rugam sa luati legatura cu NETOPIA mobilPay.

Q: Daca am mai putini bani in cont decat suma necesara pentru a putea comanda un bilet, tranzactia se poate efectua?
A: Din pacate, acest lucru nu este posibil, deoarece mecanismele automate de verificare a platilor vor anula tranzactia.

Q: Detin un card in euro. Pot cumpara bilete de pe Entertix.ro?
A: Da, plata se poate efectua prin orice card in orice tip de valuta, mobilPay executa automat conversia valutara.

Q: Banii sunt luati de catre Entertix.ro din contul meu?
A: Nu, mobilPay executa aceasta operatiune.

Q: Am primit un mesaj care ma anunta de existenta unei erori de tranzactie. Ce poate face Entertix.ro in acest sens?
A: In cazul unei erori de tranzactie, va trebui sa sunati la banca la care detineti cont/card. Informatiile legate de tranzactii nu sunt procesate de Entertix.ro, site-ul primeste doar aprobarea/respingerea comenzii de la banca dumneavoastra, prin intermediul mobilPay.

Q: De unde stiu daca s-a efectuat tranzactia?
A: Veti primi pe adresa de e-mail trecuta in campurile completate de dumneavoastra un raspuns privind aprobarea tranzactiei.

Q: Este sigur sa ofer datele mele de card site-ului Entertix.ro?
A: Aceste date nu ajung la administratorii Entertix.ro. Datele financiare ajung la mobilPay, unde se face si procesarea acestora.

Q: Entertix.ro poate folosi datele mele de card?
A: Datele dumneavoastra financiare nu ajung niciodata la Entertix.ro. Aceste informatii sunt utilizate si prelucrate exclusiv pe serverul mobilPay.

Q: Pot selecta singur locurile dorite?
A: Da, in cazul in care evenimentului ii este alocata o harta cu locuri, in cadrul procesului de cumparare puteti selecta locurile pe care le doriti direct de pe planul de sala. 

Q: Biletele se pot ridica de la sediul dvs.?
A: Da. Pentru o lista de puncte de ridicare, va rugam sa verificati rubrica "Metode de livrare".


Q: De ce nu pot seta mai mult de 8 bilete intr-o singura comanda?
A:
8 bilete per comanda este limita uzuala impusa de organizatorii evenimentelor pentru a descuraja revanzarea. In anumite conditii, aceasta limita poate fi marita sau micsorata.

Q: Pot renunta la comanda mea?
A: Daca la plasarea comenzii NU a fost achizitionat serviciul Caretix, returnarea banilor se face doar in cazul amanarii sau anularii evenimentului. Schimbarea locatiei spectacolului in aceeasi localitate nu constituie un motiv pentru rambursarea biletelor. Prin achizitionarea serviciului Caretix, va rezervati dreptul de a cere returnarea contravalorii biletelor, cu conditia ca cererea sa fie trimisa cu cel putin 10 zile inainte de data de desfasurare a evenimentului.

Q: Se poate elibera factura fiscala?
A: Biletele sunt documente fiscalizate, nu aveti nevoie de factura.

Q: Daca intru pe Entertix.ro pentru a cumpara bilete, in cat timp o pot face?
A: Biletele sunt tinute in cos timp de 30 de minute. Daca nu finalizati comanda in aceasta perioada, cosul este golit automat.

 

Q: Ce fac dacă mi s-a furat/am pierdut biletul? 

A: În cazul în care cumpărătorul poate fi identificat vă putem reemite biletul contra unei taxe de 20 de lei/bilet. În cazul în care cumpărătorul nu poate fi identificat reemiterea biletului nu este posibilă. 

 

Tot ce te intereseaza, direct in inbox.
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru, fii primul la care ajung evenimentele noi.
Nu ai gasit inca evenimentul tau?
Cauta aici dupa cuvinte cheie.
Urmareste noutatile pe:
Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Am inteles