Intrebari Frecvente

Q: Pot rezerva bilete pe Entertix.ro?
A: Da, rezervarea pe Entertix.ro este posibila. La plasarea comenzii, plata se va alege la sediile Entertix.ro, iar biletele vor fi rezervate pentru 72 de ore, interval in care trebuie achitate.

Q: Ce inseamna plata ramburs?
A: Plata efectuata curierului in momentul in care primiti biletele.

Q: Ce carduri sunt acceptate?
A: In principiu, sunt acceptate toate cardurile. In cazul in care va confruntati cu anumite probleme, va rugam sa luati legatura cu NETOPIA mobilPay.

 

Q: Pot plati prin criptomonede?

A: Entertix îți dă oportunitatea de a plăti prin GoCrypto direct din contului tău de Binance. Plata cu criptomonede este acum rapidă și ușoară pe Entertix.

Selectați-vă locurile la evenimentul la care doriți să participați conform procesului obișnuit Entertix iar în coșul dvs., după ce adăugați detaliile, selectați plata online prin GoCrypto.

Pe pagina de plată, după ce selectați "Binance Pay" de sub opțiunea "Choose crypto wallet", puteți să scanați codul QR Entertix Binance Pay cu aplicația dvs. Binance și să vă aprobați plata direct pe telefon.


Q: Daca am mai putini bani in cont decat suma necesara pentru a putea comanda un bilet, tranzactia se poate efectua?
A: Din pacate, acest lucru nu este posibil, deoarece mecanismele automate de verificare a platilor vor anula tranzactia.

Q: Detin un card in euro. Pot cumpara bilete de pe Entertix.ro?
A: Da, plata se poate efectua prin orice card in orice tip de valuta, mobilPay executa automat conversia valutara.

Q: Banii sunt luati de catre Entertix.ro din contul meu?
A: Nu, mobilPay executa aceasta operatiune.

Q: Am primit un mesaj care ma anunta de existenta unei erori de tranzactie. Ce poate face Entertix.ro in acest sens?
A: In cazul unei erori de tranzactie, va trebui sa sunati la banca la care detineti cont/card. Informatiile legate de tranzactii nu sunt procesate de Entertix.ro, site-ul primeste doar aprobarea/respingerea comenzii de la banca dumneavoastra, prin intermediul mobilPay.

Q: De unde stiu daca s-a efectuat tranzactia?
A: Veti primi pe adresa de e-mail trecuta in campurile completate de dumneavoastra un raspuns privind aprobarea tranzactiei.

Q: Este sigur sa ofer datele mele de card site-ului Entertix.ro?
A: Aceste date nu ajung la administratorii Entertix.ro. Datele financiare ajung la mobilPay, unde se face si procesarea acestora.

Q: Entertix.ro poate folosi datele mele de card?
A: Datele dumneavoastra financiare nu ajung niciodata la Entertix.ro. Aceste informatii sunt utilizate si prelucrate exclusiv pe serverul mobilPay.

Q: Pot selecta singur locurile dorite?
A: Da, in cazul in care evenimentului ii este alocata o harta cu locuri, in cadrul procesului de cumparare puteti selecta locurile pe care le doriti direct de pe planul de sala. 

Q: Biletele se pot ridica de la sediul dvs.?
A: Da. Pentru o lista de puncte de ridicare, va rugam sa verificati rubrica "Metode de livrare".


Q: De ce nu pot seta mai mult de 8 bilete intr-o singura comanda?

A:8 bilete per comanda este limita uzuala impusa de organizatorii evenimentelor pentru a descuraja revanzarea. In anumite conditii, aceasta limita poate fi marita sau micsorata.

Q: Pot renunta la comanda mea?
A: Daca la plasarea comenzii NU a fost achizitionat serviciul Caretix, descris mai jos, returnarea banilor se face doar in cazul amanarii sau anularii evenimentului. Schimbarea locatiei spectacolului in aceeasi localitate nu constituie un motiv pentru rambursarea biletelor. 

Q: Se poate elibera factura fiscala?
A: Biletele sunt documente fiscalizate, nu aveti nevoie de factura.

Q: Daca intru pe Entertix.ro pentru a cumpara bilete, in cat timp o pot face?
A: Biletele sunt tinute in cos timp de 30 de minute. Daca nu finalizati comanda in aceasta perioada, cosul este golit automat.

 

Q: Ce fac dacă mi s-a furat/am pierdut biletul? 

A: În cazul în care cumpărătorul poate fi identificat vă putem reemite biletul contra unei taxe de 20 de lei/bilet. În cazul în care cumpărătorul nu poate fi identificat reemiterea biletului nu este posibilă. 

 (Cererile adresate cu cel putin 10 zile inainte de eveniment)

 

Q: Caretix - detalii de utilizare

Ce este Caretix? 
Pentru doar 5% din valoarea biletelor, Entertix pune la dispozitia clientilor optiunea de a renunta la participarea la eveniment (Caretix se aplica si in cazul in care evenimentul a fost anulat, modificat sau organizatorul intra in insolventa), cu respectarea urmatoarelor reguli:

Serviciul Caretix trebuie activat cu cel putin 10 zile* inainte de eveniment, neincluzand ziua evenimentului, sau prima zi a unui eveniment ce se desfasoara pe mai multe zile –> 100% returnarea pretului biletului/biletelor**.
*data solicitarii activarii dreptului de retragere.
**atentie, serviciul Caretix acopera exclusiv contravaloarea biletelor, nu si a eventualelor taxe (administrative, de livrare etc) ce au fost achitate in momentul plasarii unei comenzi. Prin urmare se returneaza exclusiv contravaloarea biletelor, nu si a acestor eventuale taxe.

Cum se achizitioneaza serviciul Caretix?
In timpul procesului de cumparere, optiunea Caretix apare in pasul alegerii modalitatilor de plata si livrare. Pentru a finaliza procesul de cumparare, este obligatoriu sa alegeti Da sau Nu pentru serviciul Caretix. Daca este selectata optiunea Da, Caretix apare ca un articol in cosul de cumparare (5% din valoarea biletelor din cosul de cumparaturi).
Optiunea Caretix poate sa fie selectata doar pentru intreaga comanda (pentru toate biletele puse in cos).
Atentie, servicul Caretix poate fi selectat doar in timpul procesului de cumparare a biletelor, el nu poate sa fie achizitionat ulterior, dupa finalizarea comenzii!

Cum activez serviciul Caretix pentru a primi inapoi contravaloarea biletelor? 

Clientii care au Caretix si doresc returnarea banilor trebuie sa solicite acest lucru, cu cel putin 10 zile inainte de eveniment, 
neincluzand ziua evenimentului, sau prima zi a unui eveniment ce se desfasoara pe mai multe zile, prin:


- e-mail la adresa caretix@entertix.ro

Pentru a incepe procesul de returnare a contravalorii biletelor, clientul o sa primeasca toate toate infomatiile necasare ca raspuns la e-mail-ul trimis cu solicitarea de retragere.

 

Tot ce te intereseaza, direct in inbox.
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru, fii primul la care ajung evenimentele noi.
Nu ai gasit inca evenimentul tau?
Cauta aici dupa cuvinte cheie.
Urmareste noutatile pe:
Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Am inteles